Песни, С

С МОЙТЕ СТЪПКИ СЛЕДВАМ

С МОЙТЕ СТЪПКИ СЛЕДВАМ
Composer: м. и т. В. А. Хофман б.т. К.Тончев

1.С мойте стъпки следвам Твоята следа,
Господи, върви пред мен.
Моля Те помагай Тебе да следя,
пътя ми показвай Ти.
Нов живот да търся, твърдо съм решил
да живея със Христа.
Негов ученик да бъда верен аз
и да Му се доверя.

Пр. Все след Теб да вървя
помагай ми о, Боже, мили.
Пътя ми осветли
с Тебе да живея аз.
Все напред ме води,
аз Тебе гледам и Теб слушам.
Чак до край ще творя
аз Твойта воля, Твоя план.

2.Всичко аз изгубих, но спечелих Теб,
най-богат съм в тоз живот.
Всичко тук е измет, Ти Си ценността.
С друг взор гледам аз света.
Нови братя имам, братя и сестри.
Този свят изглежда друг.
С Твоя поглед виждам хората край мен,
Ти Си ме направил нов.

3.Господи прости ми, Ти Си търпелив,
ако падна ме вдигни.
Знам, че ми прощаваш моята вина,
Твоята любов ме грей.
Нови цели имам, аз да израста,
плод да давам до смъртта.
В трудности и скърби,
дай ми мъжество да погледна в вечността.

Маркиран

Вашият коментар